Ibland luktar livet arsle

Livet är inte som vissa lyckliga bloggar. Livet är heller inte som i ett skimrande modemagasin. Livet är absolut inte som coola serier på TV. Med vackra brådmogna ungdomar som lyckas kläcka ur sig häpnadsväckande kommentarer och moralkakor.

Och med detta inlägg vill jag inte dissa er lyckliga bloggare utan snarare väcka er som jämför er med skiten.
För det förstår ni väl själva, Ibland luktar livet arsle!

Ibland är det jobbigare att vakna, jobbigare att gå upp, jobbigare att utföra vanliga vardagssysslor.
Då funkar inte jag som vanligt, jag kan inte heller spela att jag gör det.
Utan då borrar jag in mig i skiten ett tag, och umgås inte med någon.
För att sedan med nya krafter möta verkligheten igen.

Vi hörs om ett par dagar

Det är tom fel på skitbloggen, detta skulle publicerats 2 maj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0