Lam i kokosnöten

Vilken värld lever du i? Jag har hamnat i fel ett tag. Jag har påverkats. Jag har sänkt mig. FAN DÅ
Jag blir vansinnigt stressad över att inte kunna styra över min tid. Jag blir hysterisk när barnet sätter sig på tvären när jag har bestämt mig. Det kokar i mig och jag försöker behålla mitt lugn. Efterår blir jag helt matt i kroppen och lam i kokosnöten.
Helt jävla tom. Det är då man ska ge sig ut och springa en runda, om man inte höll på att ruva på ett barn till.
Sätta sig och plugga kanske när man inte ens kan bestämma sig för om man ska vika tvätt eller plocka ur diskmaskin på sin "lediga" timma innan man själv däckar.

Skit i diskhelvetet och tvätthelvetet och alla andra måstehelveten och bara gör något som är KUL! 
Kan jag få in det i min lilla trånga skalle.....vaaaaaaaaaaaaaaa?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där, Lena!!!! Skit i disken en timma eller två, jag lovar att det inte händer något :)

2011-07-01 @ 00:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0