Mo ho ho ha ha haaa

Nu är jag hatad igen. Hahaaaaa. Det är jag van vid, så ingen empati tack. Och återigen tycks ingen som hatar våga stå för det, lite konstigt tycker jag.
Men jag kan väl kosta på er en förtydling vad gäller mitt senaste inlägg. Att givetvis får ni tröga morsor ha era grejer så länge ni kan motivera varför och så länge ni inte har det bara för att VAD SKA ALLA ANDRA SÄGA?!
Har ni förstått nu?
Och svar ja Elsa har visst kläder från POP men jag har inte handlat där själv, och kommer inte rata kläder därifrån för de har underbar kvalité.



Nog om detta.
Idag visade det sig att jag är gift med Runar. Jaaa jag hade själv ingen aning. Men det small ifrån badrumsfönstret......


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej RÄVEN :-O



söt hon är den där i vagnen dåååå!!

2011-01-30 @ 23:12:05
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Bebisjouren

Hahahaha! Se där ja!

2011-02-02 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0