1 januari

Nyår. Nytt år. Grått hår. Året som gick. Eftertänksamhet.
Grubbleri. Borde jag spela mer på lotteri?
1 januari är ett laddat datum. Det är dags att börja om, man har rätt att börja om. Man ger sig själv en ny chans att börja om. Och tur är väl det!!!!!
1 januari utvärderar man året som gått och blickar framåt på nya erfarenheter.
1 januari kan man lägga ytterligare ett år bakom sig och med spänning invänta vad som ska ske detta år.

1 januari är det datum min mamma tog sitt sista andetag och lämnade livet. Idag är det 5 år sedan.
Och vet ni? Tiden läker alla sår, är det löjlligaste ordspråket jag hört. Jag saknar henne mer än någonsin nu.
Fuck cancer! Jag behöver henne här!

Idag har jag och Elsa varit och tänt ett ljus vid hennes viloplats. Känns alltid skönt.

Sen gäller det att tänka om. Tänka nu, tänka här. So guess who´s back!!!!!!

Nu ska svettet rinna.... yiiiihaaaaaa



Kommentarer
Postat av: malin

Nämen titta!!! Det där kommer ju att bli roligt, har du fått blöjbrallor oxå så att du inte får elefanthud på baken!?? =)

Nu när det börjar bli lite plusgrader ute också så kanske du har tid med lite springspring emellanåt? =)

2011-01-02 @ 08:57:12
Postat av: Linda

Kom på pass snart då :)

Lindis är instruktör varje måndag kl 17!!



pöss på're o god fortsättning

2011-01-02 @ 22:53:31
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0