Någon som vill hänga med oss?

Ibland blir dagarna långa. Låååååånga. Och likadana.
Idag kände jag mig fruktansvärt ensam. Saknar socialt umgänge. Saknar spontanitet.
Alla mina (två) mammapolare har börjat jobba igen.
Jag önskar mig en promenadkompis på dagarna. Eller att någon av mina tusen läsare spontaninbjuder mig på något, dagtid.
Så vad gör man då en dag som denna. JO man terroriserar en dräktig fd mammaledig polare för stöd i vardagen.
Och hon ställer genast upp och piskar ut mig i solen.
Lilldamen däckade i vagnen så jag körde ett pass på crosstrainern och såg herrarnas superG.
Efter det fick jag så mycket mer energi och glädje. Ibland krävs det inte så mycket. Bara en spark i baken.
Men ändå, det blir ensamt ibland.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det är ensamt att jobba också. För jobbet gör ju att man inte hinner träffa sina vänner lika mycket...

Klart jag peppar när det behövs. Det får du göra med mig sen i höst när min "hemma-ångest" kommer krypandes... För det gör den garanterat. Kram!

2011-02-10 @ 16:28:37
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Bebisjouren

Ledig i helgen och ledig en del nästa vecka. Mammahäng då?

2011-02-10 @ 20:09:37
Postat av: Josefine

du är välkommen hit någon gång om du vill!!

2011-02-10 @ 21:14:43
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0