Morgonstund

Sitter med en kopp java och tittar på soluppgången och den färgsprakande hösten utanför mitt SKITIGA KÖKSFÖNSTER OCH HÖR DEN FÖRBANNADE DISKMASKINEN I BAKGRUNDEN. Drar fötterna över det nystädade grusiga golvet snubblar på ett fucking hundben, spiller java på mig själv och försöker och hitta min mobil som hojta att ett sms har landat.

Ikväll blir det spåret, har inte sprungit på riktigt sen mitten på september, haft tre otäcka förkylningar.
Jag ska springa tills jag kräks, i alla fall ska jag minst få näsblod.
TREVLIG HELG


Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

Ja, nu är det dags att ta tag i fläsket! Ska jag ringa Anna Skipper åt oss? Hon verkra ju ha finansiella problems nu så hon borde kunna skrika åt oss för en billig peng...=)

2010-10-29 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0