Day 07 – Your best friend

Oj vad klurigt. Jag har många vänner. Många fina underbara vänner. Några sedan barnsben och några nya. Jag gillar alla mina vänner. Jag har några få som står mig väldigt nära och det är skönt med en liten trygg skara, som alltid finns där.

Att bli mamma är det mest ensamma du kan uppleva. Det är du och ditt barn. Då är det väldigt skönt med sin trygga skara bara ett samtal bort.

Sen behöver man ju inte vara ensam, det är mentalt jag pratar om. Man behöver ju inte bosätta sig 1,5 mil ut på landet med 200 meter till närmsta granne och 3 km till busshållplatsen. Det går ju att göra livet enklare.
Jag trivs och det är det bästa som hänt mig, och den nyttigaste resan av dom alla. Jag har behövt bli såhär ensam för att reda ut vad som är viktigt för mig och det har varit både jobbigt och skönt.

Med hund, katt, jägare och barnvagn som släpar in allt möjligt elände till mitt hus där jag snabbt drabbas av analklåda om det är grus under mina fötter, låt mig få presentera min allra bästa vän sedan februari 2010




Kommentarer
Postat av: Malin

Yepp, går på gymmet 2 ggr/v och tränar upp mitt knä inför operationen i jan... Skit, kul! Jag o alla andra halt o lytta, haha...

2010-11-27 @ 14:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0