Day 06– Your day

Fredag Fredag , det är alltid skönt med fredag. Även fast man inte arbetar är det ändå skönt med helg. Så man kan ta en bärs utan att alla nyfikna insnöade människor tittar snett. Ha Ha!

Idag har jag haft en bra dag. Vaknade ganska utsövd. Elsas hostmedicin visar sig innehålla spår av efedrin så hon har stört min skönhetssömn nu ett par dagar. Min lilla drogerska :) Hon mår i alla fall mycket bättre.
På förmiddagen när hon sov hann jag utföra flera schyssta vardagssysslor som att slösurfa , svara på sms och att rasta Dåren.

Sen fick vi besök, och den översociala, understimulerade familjen bokstavligen attackerade denna människa med tjat och fysisk närhet. Väldigt trevligt att något hände i vår annars så stilla vecka som gått i sjukdomens tecken.

Underbara mannen kom hem efter sitt arbete, packade jaktväskan och försvann. Najs, en helkväll i soffan, med makt över fjärrkontrollen :-)

Nu sitter jag och Bosse och dumglor på Idol och svarar på någon meningslös lista på min blogg.

TIJNG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0