Day 02 – Your first love

Första kärleken?! Här gäller det att bestämma sig, var det kärleken till mina föräldrar, syskon eller första killen man var ihopet med. Eller kärleken till mina älskade böcker eller artister.

Av respekt för min nuvarande make kommer här dock inga smaskiga detaljer från min bakgrund. So fuck off !


Jag kan väl ändå skriva att kärleken till min familj, alltså mina föräldrar och mina syskon har alltid varit oerhört stark. Min yngsta storebror som är tre år äldre än mig har alltid stått mig nära, vi delade rum tills jag blev 12 år. Jag blev mycket svartsjuk och tyckte det var jobbigt när han började träffa tjejer och inte hade samma tid för mig. Ganska snart förstod jag att jag visst kommer få plats och fortfarande idag har vi en tät kontakt, vi har en samhörighet som är svår att rubba. Ingen kommer åt oss.

Det är väldigt speciellt att ha tillsammans med en bror som man har känt hela sitt liv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0