BBA

Jag har fått en bloggaward av en hemlig bloggare


BEAUTIFUL BLOGGER AWARD


jag ska skriva ner 7 intressanta saker om mig, och sedan skicka den vidare till de 7 små dvärgarna ;)

1. Jag har sparat alla viktiga papper, räkningar som nedkommit i mitt namn sedan 1994. Insatta i årspärmar nogrannt sorterat i flikregister. På varje räkning är även betaldatumet nedskrivet. 

2. Jag har köpt en töntig kylskåpsmagnet i varje land jag besökt och kommer fortsätta med det.  

3. Jag måste spola vatten på tandborsten innan jag tar på tandkräm.

4. Jag vägrar Facebook, av den enkla anledningen att det är ren idioti.

5. Jag stör mig på att svenskar är så insnöade och stela.

6. Jag kommer på mig själv ibland med att göra tvärtemot bara för att.

7. Jag gillar känslan av att vara behövd.

Mina vinnare är:

Toker

Kloker

Butter

Glader

Trötter

Blyger

&

Prosit


Kommentarer
Postat av: Linda

HA HA HA!!! dom bästa sju att utmana tycker jag, och dom förtjänar verkligen en award :)

2010-11-24 @ 08:09:08
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0