Bara 40 dagar kvar

BARA!.
Magen hänger som en överfylld juver mellan benen, den håller även på att spricka.
Brösten är som två vattenballonger.
Händer och fötter är svullna.
Mina lår har fått lila märken(åderbråck)
Jag får härligt syrliga uppstötningar varje gång jag böjer mig fram.
Jag kan inte pinka eller skita när jag vill, det måste passa med den inneboendes position.
Jag kan inte sova. Parasiten har yogapass förlagt mellan 23-01. Efter det har han fått mig illamåendes och yr och pinknödig så då är det omöjligt att sova.
Jag kan inte gå längre sträckor
Jag ser inte mina fötter eller mitt underliv
Jag kan knappt raka benen.
Jag kan inte ta på mig strumpor eller skor normalt.
Att ta sig från sittande på golvet till stående är nästan en omöjlighet
Jag har fått förvärkar
Jag har ont i bäcken och ljumskar
Idag är jag hemma för jag KAN FÖR FAN INTE GÅ
FÖR DET VÄXER ETT JÄVLA MIRAKEL I MIG....... FATTAR RU

Kommentarer
Postat av: Bebisjouren

Vet att det inte gör någon skillnad när folk säger det men det är snart över..... Håll ut, snart ska parasiten tillika miraklet vräkas och du får tillbaka det som är ditt.

Tusen kramar

2011-09-23 @ 22:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0