Åter igen

Är min hjärna fylld med crap som bara äter upp mig. Migränet har härjat här igen. Det måste vara bland det värsta som finns asså. Jag vet att jag ville ha kräksjukan till det värsta som fanns nyss. MEN HALLÅ, ångerveckan då!!

På tal om listhelvetet och utmaningar tycker majoriteten att jag ska fortsätta på min gamla lista först, innan jag påbörjar något nytt PRECIS SOM DET SKA VARA, jävla ordningsfreak.

Det är så rysligt nice att bo i hus nu. Öppna dörren, sätta sig varsomhelst, hursomhelst.
Idag har jag tvingat underbara mannen att köpa jord, för att vi ska göra något ihop, igår fick han gräva ner pallkragar som jag ska så grönsaker i, då gjorde vi också ihop. Jag peka, han grävde.
Så snart har jag en egen örtträdgård, som jag kan traska ut till i gryningen i morgonrocken, möta fåglarnas kvitter och känna daggen mot mina fötter samtidigt som en fjäril envisas med att sätta sig i mina ljuvliga lockar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0