Slöa,äckliga arbetskamrater

I veckan har jag i hemlighet utsatt mina arbetskamrater för ett experiment. Tyvärr till min nackdel.
Nu lever jag med tvångstankar och en alldeles ny skräck för mänskliga beteenden.
Jag var på toan en sen eftermiddag, och efter min handtvätt tog tvålen slut. Jag tillhör den skaran av människor som redan köpt en ny som stod redo att användas och hade genast bytt ut den. På mitt jobb finns ett förråd obegränsat med artiklar av detta slag, då slog det mig att jag ska strunta i det, och se hur lång tid det tar.
För vi har vissa slöa jävlar på jobbet. Som lämnar tomma kartonger i förrådet, som börjar riva i kartongen under och låter den tomma gamla kartongen ligga kvar???  Som tar papper från stora skrivaren till sina egna skrivare, för att det är långt till förrådet????
Jag spenderade dagen efter på kundbesök och tänkte inte så mycket på mitt påhitt, förränns jag dök upp på kontoret igen och behövde använda wcn. INGEN TVÅL!!!!!!! Vad är det för människor jag arbetar med?  Man hämtar väl en ny om det fattas!!!!!!!
I ren ilska hämtar jag en tvåljävel, ska det vara så jävla svårt? 
Morgonen efter till frukost har jag mycket svårt att plocka i brödkorgen, skära osten som VI ALLA DELAR. Jag undrar VEM VILKA , vilka är dom?
Eller är det så att alla 25 besitter en sköljfri handpump på rummet???!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hhahaha, jag som satt vid toan förut har stenkoll på vilka som INTE tvättar händerna... dom får INTE ta på mina papper... ;) Sen så det där me kartongerna slarvar jag med ibland... jag har ju en som alltid gört åt mig.. ;)

2011-07-10 @ 16:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0