Vill ni resa i livet?

Bli föräldrar!
Det är den största utmaningen du kan anta, och förmodligen längsta.
Aldrig kunde jag ana allt detta. Aldrig kunde jag förstå.
Jag är glad att jag väntat, jag är glad att jag haft tid för mig själv.

Jag är glad över alla fina vänner som deltar i min dotters uppväxt, det är underbart.
Och jag är glad över att jag valde den bästa pappan!!!!

Nu ska vi göra resan igen .... eller gånger två...eller hur det nu blir.
Jo fan, vi har knullat igen och vips så kommer Elsa få ett syskon i oktober.

Och jag är chockad, lycklig, fet, aggressiv, glad, ledsen IGEN!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att det är officiellt! Tänk om ungskrutten kommer på Calles födelsedag?

2011-05-18 @ 22:12:37
Postat av: Linda

ÄNTLIGEN :)

Trodde aldrig du skulle berätta i cybervärlden ;)



pöss på dig o magen!

2011-05-19 @ 08:56:25
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Bebisjouren

http://aftonbladet.se/wendela/article13045096.ab

Å grattis igen!!!!!

2011-05-19 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0