Day 13 – This week

Det är ju lördag idag så passande.
Denna vecka har inskolning hos dagmamman börjat.
Jag och Elsa har varit där ett par timmar varje dag och fått leka med de andra barnen, träffat en andra dagmamma som rycker in vid ledighet, sjukdom och semestrar.
Jag upplever det som att Elsa tycker det är roligt med de andra barnen och att utforska nya platser.
Jag känner mig bekväm och lugn med dagmamman. 

 Under veckan har även de sista bröllopsplanerna bestämts. Jag ska ju vara toastis nästa helg.
Det känns som jag har en bra plan för det stundande bröllopet, sen om det blir bra eller ej det märker vi,
jag har ju knappt varit på bröllop.

I veckan har jag även kommit på hur mycket jag saknar vissa människor. Framförallt MAMMA.
Åh vad jag känner mig tom utan henne. Åh vad jag skulle vilja dela saker med henne.
Jag kommer säkert alltid känna mig lite ensam utan henne, och tragiskt nog har jag svårt att släppa in någon efter det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0