Lycka för 20 spänn

Numera kan lycka köpas på flaska. Snorbilligt dessutom. I min affär, där jag storhandlar, ströhandlar, trösthandlar,stödhandlar kan man köpa denna flaska för 20 riksdaler och på baksidan står det;

En modern, läcker tvål, designad och trendig, skapad inte bara för att uppfylla din huds behov utan också berika din själ. Den har en förtjusande, självständig doft som kommer att skänka dig lycka, fräschör och glädje varje dag i dig liv. pH-balanserad.

Och jag som endast kände för en ny flaska som inte hade någon äcklig frukt/växtkombo. Honunglime avocadoblåbär banangran. Jag KRÄKS när jag ser dom. 
JAG fick allt detta på köpet, är inte livet fullt av små överraskningar, så säg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0