Hej mitt vinterland

Nämen, det snöar! Vackert landskap, ljust och fint.
Så roligt det är för alla barn att få uppleva en riktig vinter.
Det är underbart att dra barnvagn i 20 cm oplogad snö i stark sidovind med snöflingor piskandes i ansiktet.
VARFÖR?
Ding dong dåren måste ut.
Man kan se de som ett träningspass och en ansiktsskrubb i ett liksom! Och när man kommer in med vagn och hund då kan man leka inte nudda mark för att undvika alla pölar med vatten. Under tiden jag torkar och vädrar och luftar hör jag ljud ifrån mitt träningsrum, 

Kolla mamma, jag ser på TV!

 

Och VEM är den medskyldige i nedre högra hörnet?!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter underbart :-) Visst är det roligt när man kan slå samman träning, skönhetsvård och lek i ett :-)

2011-01-06 @ 15:28:52
Postat av: Bebisjouren

Så jobbar en sann mamma! :)

2011-01-06 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0