Fucking shit

Fastnade som en tok för serien Six feet under. Aldrig sett något liknande, den föll mig i smaken direkt.
Det var inga snygga smala perfekta skådisar vars liv fluffade fram i en rosa bubbla, utan de var ganska normala personer med mycket känslosamma störningar och det GICK ÅT HELVETE IBLAND, vilket det gör i riktiga livet också. 
Och denna vecka när jag tyckte att jag kände familjen som allra bäst, ser jag slut på sista säsongen.
Mycket bra slut, kunde inte slutat bättre.

Vad ska jag se nu?
Tips....


Kommentarer
Postat av: Linda

Californication eller Sexy Dirty Money!

2010-10-17 @ 13:59:02
Postat av: Bebisjouren

Dexter, True Blood, The walking dead... Maken har dessa, ska han bränna?

2010-11-25 @ 19:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0