Älgko självdöd på jaktmark

Underbara mannen har jagat i helgen. Kommer hem med en häpnadsväckande historia. Om en tjur, ko och kalv (älgar) som sågs på marken varav kon under jaktpasset dör, utan att skott avlossats. Där står sedan ett gäng jägare och undrar vad fan som hände


Jag kan berätta vad som hände:

Att vara gravid kan kännas för många som en lite sexigare historia, man får lite nya former, älskar sitt barn och sin kropp. Förhoppningsvis älskar man också den skyldige. Det blir lite skoj igen. Sen när avkomman är på plats och man fylls med läckande amningshormoner, sprutar tårar och bröstmjölk omkring sig, är rädd för att gå på toa för mellangården är intakt och försöker man känns det som man ska klyvas nerifrån och upp. Förstår inte alls andra människor utan har taggarna utåt för allt. Skyddar sitt barn från den otäcka världen. Kommer det då en brunstig tjur och tror att man fortfarande känner sig het och sexig OCH försöker sätta på en var femte minut, och du kan inte fly för du måste skydda ditt barn, DÅ SKULLE JAG OCKSÅ GÅ OCH SJÄLVDÖ!!!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm... låter varken så mysigt att vara gravid eller älg! ;) Puss

2010-10-18 @ 12:39:10
URL: http://mindcooler.blogg.se/
Postat av: Malin

Jao Lena, min blogg handlar om mitt liv, som består av hästar! ;)

Längtar till vår tjocka dejt! :)

2010-10-18 @ 21:35:54
Postat av: Josefine

haha.. ja det skulle fan i mig jag också!

2010-10-19 @ 12:17:31
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Bebisjouren

WORD!

2010-11-25 @ 19:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0