Milano with friend



Idag har jag tänkt på min vän på bilden och resan till Milano. April 2006
På bilderna ser vi  ut som vilka turister som helst uppe på Domen, men under de
knappa 3 dagar vi var där hann vi med en hel del.
Vägrade gå ut första kvällen för att strumpbyxorna sprack- fjolligt japp!
Andra kvällen söp vi ner oss, gav bort solbrillor till snygga italienare, fick hela hinken med rosor
som ziegenarkärringa sålde. Glömde nyckeln i vår dörr , vaknade dagen därpå med bananer i skorna.
Tredje dagen försökte vi shopa tror jag, det var som en dimma. Men frågan var väl; om fötterna trivs bättre
om det är blommor i skorna ???


Tack vännen för dessa dagar, de lever jag på än idag!


Kommentarer
Postat av: Malin Eklöf

wonderful, woooooonderfull!!!! =)

2010-11-12 @ 17:12:13
Postat av: Linda

Åh..vilka härliga minnen!!! Haha..Jessika satt och pratade om den resan i lördags när vi åkte upp till Stockholm...vad häftigt att vi tänkte på det samtidigt :-D! Ja du vännen, den där resan kommer att gå till historien som en av de roligaste nånsin, kanske vi får göra om när vi trötta småbarnsmorsor behöver komma bort en helg och bara slippa allt ansvar för en stund :-D! Kram!!!

2010-11-15 @ 15:48:44
Postat av: Linda

För övrigt..fan vad smal jag var..jämfört med nu :-).

2010-11-15 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0