Höstmys

Vilken underbar sommar vi hade.


Nu värmer vi oss mest framför brasan.



Elsa är sjuk igen. Fjärde förkylningen i höst. Jag börjar känna mig sjuk också, eller är det inbillning. ?!
Ska det vara såhär nu? Sjukdomar.
Man blir lite matt av att inte bli riktigt bra. Fast det är ändå värre att Elsa är sjuk. Jobbigt i mammahjärtat
när liten inte kan andas genom den täppta näsan, ögon och näsa rinner. Kan inte äta ordentligt, är hängig och ledsen.
Sover inte särskilt bra, mamman sover inte alls för ena ögat och örat håller järnkoll.

Hade tänkt dra en sväng med pannlampan imorgon , för det visste ni väl?! Det är inget ufo, det är jag som är ute och joggar med varseltröja och pannlampa.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt med sjukstuga då :( Mitt vart det inget med än så länge...

Tack för senast ufo't, det va trevligt!

pöss

2010-11-09 @ 11:20:11
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Krya på er! Lycka till med pannlampan idag o med all snö som vräker ner, kanske ingen höjdare att ploga sig igenom ute i joggingspåret?

2010-11-09 @ 12:32:45
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0